Tässä se oli tiivistettynä. Tosiaan lisäosien vaikutus on hinnassa 0 +/-5 euroa, kyllä siinä pyörää ostetaan ja myydään, ei kilkkeitä. Kilkkeet myydään taas sitten ristiin rastiin erikseen, koska jokainen vaihtelee niitä mielensä mukaan.LeClerc kirjoitti:Katso nettimotosta, sieltä ne muutkin kattoo. Ei ne lisähärväkkeet paljoa hintaan vaikuta, mutta tuo kilometrien tietämättömyys sitäkin enemmän.
LIFEMEMBERSurullisia tarinoita tänä keväänä, juuri tuolla erään kirjoittajan 23v. poika kuoli. Jaksamista sinulle ja kunnioitus isällesi, hyvä mieshän hän on ollut, kun vielä viimeisiksi töikseen toi Harrikan itselleen, Äärettömän ikävää, että hän ei sitten jaksanut eikä päässyt nauttimaan pyörästään.Hdmisu kirjoitti: Itse en tiedä harrikoista vielä paljoakaan koska olen vasta 17- vuotias:)
Osanottoni siulle sekä äitilles!Hdmisu kirjoitti:Olishan se hienoa mutta jo sen talvisäilytys tekee meille (äidilleni ja minulle) ruokarahasta todella tiukkaa joten se on melkein mahdotonta meidän osalta.... itse asumme turussa mutta pyörä on espoossa jossain liikkeessä minne iskä sen sillon vei säilytykseen.
Jos se on säilytyksessä T:mi Trolli & Poika -liikkeessä, niin tuskin ostavatHarikka kirjoitti: missä liikkeessä pyörä on säilytyksessä ja kannattaisko sieltä kysyy, jos mahollisesti ostasivat pyörän![]()
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: velkkis ja 4 vierailijaa